Analiza integriranosti različnih generacij v delovno okolje

Izboljšajmo integriranost vaših zaposlenih

Generacijska raznolikost na delovnem mestu narašča. Od izkušenih baby-boomerjev z dolgoletnimi izkušnjami do sveže generacije Z, čigar pripadniki so nenehno povezani z digitalnim svetom, delovna sila postaja vse bolj raznolika glede na starost.

Danes podjetja pogosto zaposlujejo ljudi iz do štirih različnih generacij, od katerih ima vsaka generacija svoje posebnosti glede na duh časa in okoliščine v katerih je odraščala. To so:

  • Baby-boomerji rojeni med 1946 in 1964
  • Generacija X rojeni med 1965 in 1980
  • Generacija Y rojeni med 1981 in 1996
  • Generacija Z rojeni med 1997 in 2005

Zato ni presenetljivo, da ima vsaka generacija svoj edinstven slog, potrebe, cilje in lastnosti, ki jih morajo delodajalci upoštevati.

Medtem ko upravljanje tako starostno raznolike delovne sile zagotovo ni brez izzivov, imajo delovna okolja, ki vključujejo več generacij številne prednosti.

Če želite v celoti izkoristiti omenjene prednosti je pomembno, da razumete pogoste izzive in težave, s katerimi se soočajo različne generacije, in najboljše načine za njihovo reševanje.

Ali ni to nekaj, kar bi si želeli za svoje podjetje?

Dinamica ima orodje, ki ga uporabljajo najboljša svetovalna podjetja na svetu. Z njim vam lahko pomagamo prepoznati težave, ki izhajajo iz generacijske raznolikosti na delovnem mestu in ponuditi rešitve za čim boljšo adaptacijo.

Cilj analize je ugotoviti s kakšnimi izzivi se soočajo pripadniki različnih generacij z namenom, da bi podjetju pomagali povečati štiri bistvene rezultate - produktivnost, kakovost, sodelovanje in zadovoljstvo.

PREDNOSTI ANALIZE

  • Izkušena ekipa strokovnjakov s konkretnim znanjem in izkušnjami
  • Analitično orodje, ki ga uporabljajo najboljša podjetja na svetu
  • Omogoča detajlni pregled trenutnega stanja in načrtovanje izboljšav
  • Takojšnja dostopnost - vsa anketna vprašanja se rešijo on-line
  • Pisno poročilo pripravimo v roku 10 dni
  • Vse ugotovitve predstavimo na skupnem sestanku

KAJ BOSTE Z ANALIZO IZVEDELI

  • Kako so pripadniki posamezne generacije zadovoljni s svojim delom.
  • Kako so zadovoljni z vodenjem.
  • Kako so zadovoljni z medsebojnimi odnosi.
  • Kolikšna je njihova pripadnost podjetju.
  • V kolikšni meri so izkoriščeni njihovi potenciali.
  • Koliko razumevanja premorejo do svojih sodelavcev in strank.
  • Kaj lahko podjetje naredi v smeri njihove dolgoročnejše zaposlitve.
  • Kako zadovoljni so s sistemom nagrajevanja.
  • Ali lahko še kaj in koliko prispevajo k delu.
  • Kakšne pristope uporabiti za popolno čim boljšo integracijo različnih generacij.
  • Kako so pripadniki posamezne generacije zadovoljni s svojim delom.
  • Kako so zadovoljni z vodenjem.
  • Kako so zadovoljni z medsebojnimi odnosi.
  • Kolikšna je njihova pripadnost podjetju.
  • V kolikšni meri so izkoriščeni njihovi potenciali.
  • Koliko razumevanja premorejo do svojih sodelavcev in strank.
  • Kaj lahko podjetje naredi v smeri njihove dolgoročnejše zaposlitve.
  • Kako zadovoljni so s sistemom nagrajevanja.
  • Ali lahko še kaj in koliko prispevajo k delu.
  • Kakšne pristope uporabiti za popolno čim boljšo integracijo različnih generacij.

KOMU JE ANALIZA NAMENJENA

Analiza se priporoča tistim podjetjem, ki si želijo:

  • kvalitetnejših odnosov,
  • večje zavzetosti pri delu,
  • bolj zadovoljne time,
  • večje učinkovitosti
  • več kreativnosti in samoiniciativnosti,
  • manj izgorelosti,
  • manj fluktuacije,
  • manj konfliktov pri delu.

VODJA PROJEKTA ANALIZE

Sem strokovnjak za razvoj človeških potencialov, vključujoče vodenje in delovno zavzetost; trener, coach in predavatelj. Že 20 let preučujem delo številnih avtorjev sodobne filozofije, poti uspešnih podjetnikov in življenja posameznikov, ki veljajo za genialne.

Nenad Vladić

Sem strokovnjak za razvoj človeških potencialov, vključujoče vodenje in delovno zavzetost; trener, coach in predavatelj. Že 20 let preučujem delo številnih avtorjev sodobne filozofije, poti uspešnih podjetnikov in življenja posameznikov, ki veljajo za genialne.

Nenad Vladić

Vsled intenzivnega in poglobljenega dela na področju človeških virov sem oblikoval hipoteze o pomembnosti odkritja in udejanjanja talentov za vsakega posameznika. Potrdil sem jih v sodelovanju z uspešnimi Slovenci, kot so ustanovitelj podjetja Pipistrel Ivo Boscarol, izumitelj Peter Florjančič, maneken in ustanovitelj centra Vidim cilj Alen Kobilica, oblikovalec vozil uveljavljenih avtomobilskih znamk Robert Lešnik, manekenka in ustanoviteljica modne agencije Bernarda Marovt, svetovno uveljavljen glasbenik Uroš Perić, plesalka Katarina Venturini in svetovni prvak v boksu Dejan Zavec. Tako je nastal priročnik Od talenta do uspeha.

Sem doktorand Fakultete za organizacijske vede. Pri svojem delu uporabljam znanje iz moderne psihologije, kognitivne terapije in nevrolingvističnega programiranja. Del življenjskega obdobja sem preživel med menihi v srednjeveškem samostanu, kjer sem spoznal nova obzorja človekovega življenja. Moja razmišljanja redno objavljajo časnika Delo in Primorske novice, Revija HRM, Anima idr.

IZVEDBA IN PLAČILO

Pred izvedbo analize se z naročnikom dogovorimo o poteku in obsegu načrtovanih aktivnosti.

Ob zagonu ankete bo vsak član tima prejel na svoj e-naslov povezavo, ki ga bo prosila za povratne informacije.

Predvideni čas reševanja anketnega vprašalnika je 15 minut.

Celovito poročilo o integriranosti različnih generacij bomo izdelali v roku 10 dni.

Po predhodno dogovorjenem terminu z naročnikom bomo rezultate iz poročila predstavili v živo ali na katerikoli komunikacijski platformi, ki ustreza naročniku: MS Teams, Zoom ali Google Meet.

Cena analize se opredeli pred izvedbo v odvisnosti od globine analize in velikosti podjetja.

Zaradi kakovosti analize in relevantnosti rezultatov se priporoča, da v analizi sodelujejo vsi zaposleni v podjetju.

ČE IMATE ŠE KAKŠNO VPRAŠANJE ALI BI SE RADI SREČALI/POGOVORILI?