Generacijska raznolikost na delovnem mestu narašča. Od izkušenih baby-boomerjev z dolgoletnimi izkušnjami do sveže generacije Z, čigar pripadniki so nenehno povezani z digitalnim svetom, delovna sila postaja vse bolj raznolika glede na starost.
Danes podjetja pogosto zaposlujejo ljudi iz do štirih različnih generacij, od katerih ima vsaka generacija svoje posebnosti glede na duh časa in okoliščine v katerih je odraščala. To so:
Zato ni presenetljivo, da ima vsaka generacija svoj edinstven slog, potrebe, cilje in lastnosti, ki jih morajo delodajalci upoštevati.
Medtem ko upravljanje tako starostno raznolike delovne sile zagotovo ni brez izzivov, imajo delovna okolja, ki vključujejo več generacij številne prednosti.
Če želite v celoti izkoristiti omenjene prednosti je pomembno, da razumete pogoste izzive in težave, s katerimi se soočajo različne generacije, in najboljše načine za njihovo reševanje.
Ali ni to nekaj, kar bi si želeli za svoje podjetje?
Dinamica ima orodje, ki ga uporabljajo najboljša svetovalna podjetja na svetu. Z njim vam lahko pomagamo prepoznati težave, ki izhajajo iz generacijske raznolikosti na delovnem mestu in ponuditi rešitve za čim boljšo adaptacijo.
Cilj analize je ugotoviti s kakšnimi izzivi se soočajo pripadniki različnih generacij z namenom, da bi podjetju pomagali povečati štiri bistvene rezultate - produktivnost, kakovost, sodelovanje in zadovoljstvo.
Analiza se priporoča tistim podjetjem, ki si želijo:
Vsled intenzivnega in poglobljenega dela na področju človeških virov sem oblikoval hipoteze o pomembnosti odkritja in udejanjanja talentov za vsakega posameznika. Potrdil sem jih v sodelovanju z uspešnimi Slovenci, kot so ustanovitelj podjetja Pipistrel Ivo Boscarol, izumitelj Peter Florjančič, maneken in ustanovitelj centra Vidim cilj Alen Kobilica, oblikovalec vozil uveljavljenih avtomobilskih znamk Robert Lešnik, manekenka in ustanoviteljica modne agencije Bernarda Marovt, svetovno uveljavljen glasbenik Uroš Perić, plesalka Katarina Venturini in svetovni prvak v boksu Dejan Zavec. Tako je nastal priročnik Od talenta do uspeha.
Sem doktorand Fakultete za organizacijske vede. Pri svojem delu uporabljam znanje iz moderne psihologije, kognitivne terapije in nevrolingvističnega programiranja. Del življenjskega obdobja sem preživel med menihi v srednjeveškem samostanu, kjer sem spoznal nova obzorja človekovega življenja. Moja razmišljanja redno objavljajo časnika Delo in Primorske novice, Revija HRM, Anima idr.
Pred izvedbo analize se z naročnikom dogovorimo o poteku in obsegu načrtovanih aktivnosti.
Ob zagonu ankete bo vsak član tima prejel na svoj e-naslov povezavo, ki ga bo prosila za povratne informacije.
Predvideni čas reševanja anketnega vprašalnika je 15 minut.
Celovito poročilo o integriranosti različnih generacij bomo izdelali v roku 10 dni.
Po predhodno dogovorjenem terminu z naročnikom bomo rezultate iz poročila predstavili v živo ali na katerikoli komunikacijski platformi, ki ustreza naročniku: MS Teams, Zoom ali Google Meet.
Cena analize se opredeli pred izvedbo v odvisnosti od globine analize in velikosti podjetja.
Zaradi kakovosti analize in relevantnosti rezultatov se priporoča, da v analizi sodelujejo vsi zaposleni v podjetju.